Моля, изчакайте!

Извършва се проверка за наличност.

Тук може да прочетете отговорите на най-често задаваните въпроси. Ако не откривате отговора на Вашия въпрос, можете да го зададете всеки делничен ден от 09:00ч. до 17:30ч., като ни пишете на e-mail адрес - sales@mymall.bg или ни позвъните на телефонни номера +359 879 203 707 и +359 885 000 199

1. Импулсни ли са телефонните номера, които сте посочили за контакт и какво ми струва?

Телефоните не са импулсни. Таксуването зависи от конкретния Ви план, който използвате в A1, Telenor, Vivacom или др.

2. Какво означава буквата „C” пред номера на обувката?

Буквата “C” обозначава, че моделът се отнася за бебешка/детска номерация.

3. Значения на статусите на поръчката Ви.

"Изчаква потвърждение" - Поръчката Ви е приета в системата, но все още не е обработена.

"Проблем с обработката" - Поръчката се маркирава като  такава, когато при обработката ѝ има изчерпан артикул или неточна информация. В случай, че оператор не е установил връзка с Вас на посочения в поръчката телефонен номер, то към Вас бива генериран уведомяващ SMS и/или e-mail.

"Изчаква доставка"  - Поръчката е приета успешно,  придвижена е за изпълнение. Прогнозируемият срок за доствака на продукти от Обединеното кралство е между 10 и 20 работни дни, а за продукти на склад - 2 работни дни. В случай, че поръчката е смесена и съдържа продукти от UK и такива на склад в България, то за срок на доставка се приема периодът от 10 до 20 работни дни. 

"Изпратена"  - Поръчката е предадена към куриерска фирма “Speedy” и в рамките на 2 работни дни ще бъде доставена до посочения от Вас адрес.

4. Можете ли да предоставите информация за размерите на стелките на обувките в сантиметри?

Информация в сантиметри на конкретни продукти, можем да предоставим само за артикули от категория "Експресна доставка".

 

5. Коя куриерска фирма ще достави пратката ми? 

Работим с куриерска фирма "Speedy". Доставка може да бъде извършена до адрес (служебен или домашен) или до офис на "Speedy". Цената на доставката е 3.99лв. Тази стойност е фиксирана (освен в периоди на промоционални условия, където цената може да е 0.00лв.). Не се начисляват допълнителни такси в зависимост от теглото на пратката, нейния обем, в случаи на доставки до отдалечени райони или митнически такси.

6. Мога ли да подменя вече поръчан артикул?

Поръчка, която е със статус "Изчаква доставка" не може да бъде допълвана или променяна. В случай, че при получаването ѝ не сте удовлетворени от някой продукт/някои продукти може да направите връщане към нас, по описания в раздел "Доставка" начин. Сумата за върнатата пратка може да бъде заредена във виртуален портфейл, за да си я приспаднете при следваща поръчка (важи само за регистрирани потребители) или да бъде възстановена по съотвения за вида плащане начин.

7. Мога ли да заменя или върна своята поръчка и как става това?

Съгласно ЗЗП, Вие имате право да върнете закупената стока в 14 - дневен срок от получаването ѝ, считано от датата на получаванe. Молим Ви продуктите да бъдат разопаковани и мерени внимателно, тъй като, ако желаете да върнете продукти те трябва да бъдат със запазен търговски вид (задължително със запазена етикеция и кутии).

Адресът за връщане е - гр. Плевен, ул. "Георги Кочев" 84, получател Mymall. Обработваме само и единствено продукти върнати до този адрес, чрез куриерска услуга. Mmymall не поема ангажимент да получава върнати закупени стоки от пощенски станции или офиси на куриерски фирми. На посочения адрес не е възможно стоките да бъдат върнати лично.
За повече информация ни пишете на e-mail адрес - sales@mymall.bg или ни позвъните на телефонен номер +359 879 203 707 или +359 885 000 199.

8. Имате ли реален магазин , в който могат да бъдат пробвани продуктите?

Към настоящия момент нямаме физически магазини на територията на страната. Поръчка може да изготвите през страницата на магазина или неговата мобилна версия (не е задължително да сте регистриран потребител).

9. Предлагате ли опция „Преглед“ преди заплащане?

Всяка пратка се изпраща с опция "Преглед". В случаите, в които след преглед получателят прецени, че не желае да приеме пратката заплаща таксата за нейното връщане към подател, чиято стойност зависи от тарифите на куриерската фирма.

10. Как да се ориентирам правилно с размерите?

При някои продукти от мъжката номерация размерите не се изписват с абривиатура, а с пълното си наименование. Във възходящ ред размерите са както следва:

  • XS – Extra Small / Еxtra Sml;
  • S – Small;
  • M – Medium;
  • L – Large;
  • XL – Extra Large / Extra Lge;
  • XXL – XX Large / 2X Large;
  • XXXL – XXX Large / 3X Large и т.н. 

При детската номерация за дрехи цифрите обозначават възрастовата група, за която е подходящ продуктът. Букви XS, S, M, L, XL, които се изписват в скоби след цифрите показват интернационалното изписване на размера, а букви “B” и “G” са показателни за пола на детето - момче / момиче. Пример - 7-8(SB), 13(XLG) и др.

11. Мога ли да добавя артикул към вече пусната поръчка?

Поръчката Ви е изпратена като заявка към доставчик и към нея не можем да добавим друг артикул или да променим размерите. Може да изготвите нова заявка, ако желаете, но тя ще бъде с отделна доставка.

12. Може ли поръчки, изготвени като отделни такива да бъдат обединени в обща пратка и доставка?

Без значение в какъв интервал от време са изготвени поръчките една от друга обединяване не е възможно, т.е. получават се като отделни пратки с отделни куриерски такси.

13. Как се извършва плащането?

Заплащането на поръчки се осъществява чрез активните методи, които са посочени при завършване на поръчка. Към настоящия момент те са:
- наложен платеж;
- картово плащане;


14. Кога ще получа поръчката си?

Прогнозируемият срок за доствака на продукти от Обединеното кралство е между 10 и 20 работни дни, а за продукти на склад - 2 работни дни. В случай, че поръчката е смесена и съдържа продукти от UK и такива на склад в България, то за срок на доставка се приема периодът от 10 до 20 работни дни. . В случаи на възникнали форсмажорни обстоятелства може да бъде удължен.


15. Какво означава буквата при номерацията на дънките и панталоните?

Буква „W“ определя, че цифрите преди нея обозначават размера на талията, но в инчове. Буквите след „W“ се отнасят за дължината на крачола, а именно:

  • S – Short (по-къс);
  • R – Regular (стандартна дължина);
  • L – Long (удължен)