Моля, изчакайте!

Извършва се проверка за наличност.

Тук може да прочетете отговорите на най-често задаваните въпроси. Ако не откривате отговора на Вашия въпрос, можете да го зададете всеки делничен ден от 09:00ч. до 17:30ч., като ни пишете на e-mail адрес - sales@mymall.bg или ни позвъните на телефонни номера +359 879 203 707 и +359 885 000 199 (същите ще останат активни до нормализиране на работата на централата и свързаният с нея национален номер - 0700 900 40). С цел подобряване на услугата всички входящи и изходящи разговори, които се провеждат чрез позвъняване на посочения национален телефонен номер могат да бъдат записвани.

1. Импулсен ли е телефон 0700 900 40 и какво ми струва?

Телефонът не е импулсен. Обаждането на този телефон струва колкото обаждане на стационарен градски телефон (например 02 835....................) и зависи от конкретния план, който използвате в Mtel, Telenor, Vivacom или др.

2. Телефон 0700 900 40 международен ли е?

Не. Това е нормален български телефон. Използваме го за да улесним клиентите.

3. Какво означава буквата „C” пред номера на обувката?

Буквата “C” обозначава, че моделът се отнася за бебешка/детска номерация.

4. Значения на статусите на поръчката Ви.

"Изчаква потвърждение" - Поръчката Ви е приета в системата, но все още не е обработена.

"Проблем с обработката" - Поръчката се маркирава като  такава, когато при обработката ѝ има изчерпан артикул или неточна информация. В случай, че оператор не е установил връзка с Вас на посочения в поръчката телефонен номер, то към Вас бива генериран уведомяващ SMS и e-mail.

"Изчаква доставка"  - Поръчката е приета успешно,  пусната е за изпълнение. Прогнозируемият срок за доставка е от 6 до 14 работни дни.

"Изпратена"  - Поръчката е предадена към куриерска фирма “Rapido (Speedy)” и в рамките на 2 работни дни ще бъде доставена до посочения от Вас адрес.

5. Можете ли да предоставите информация за размерите на стелките на обувките в сантиметри?

За момента нямаме тази информация, но скоро ще можем да Ви я предоставим.

6. Коя куриерска фирма ще достави пратката ми? 

Работим с куриерска фирма “Rapido”, но логистиката се обслужва от куриерска фирма "Speedy". Доставка може да бъде извършена до адрес (служебен или домашен) или до офис на "Speedy". Цената на доставката е 3.99лв. Тази стойност е фиксирана (освен в периоди на промоционални условия, където цената може да е 0.00лв.). Не се начисляват допълнителни такси в зависимост от теглото на пратката, нейния обем или в случаи на доставки до отдалечени райони.

7. Мога ли да подменя вече поръчан артикул?

Поръчка, която е със статус "Изчаква доставка" не може да бъде допълвана или променяна. В случай, че при получаването ѝ не сте удовлетворени от някой продукт/някои продукти може да направите връщане към нас, по описания в раздел "Доставка" начин. Сумата за върнатата пратка може да бъде заредена във виртуален портфейл, за да си я приспаднете при следваща поръчка (важи само за регистрирани потребители) или да бъде възстановена по съотвения за вида плащане начин.

8. Мога ли да заменя или върна своята поръчка и как става това?

Съгласно ЗЗП, Вие имате право да върнете закупената стока в 14 - дневен срок от получаването ѝ, считано от датата на получаванe. Молим Ви продуктите да бъдат разопаковани и мерени внимателно, тъй като, ако желаете да върнете продукти те трябва да бъдат със запазен търговски вид (задължително със запазена етикеция и кутии).

Адресът за връщане е - гр. София, ул. "Индустриална" 11, получател Mymall. Обработваме само и единствено продукти върнати до този адрес, чрез куриерска услуга. mymall не поема ангажимент да получава върнати закупени стоки от пощенски станции или офиси на куриерски фирми. На посочения адрес не е възможно стоките да бъдат върнати лично.
За повече информация ни пишете на e-mail адрес - sales@mymall.bg или ни позвъните на телефонен номер +359 879 203 707 или +359 885 000 199 (същите ще останат активни до нормализиране на работата на централата и свързаният с нея национален номер - 0700 900 40).

9. Имате ли реален магазин , в който могат да бъдат пробвани продуктите?

Към настоящия момент нямаме физически магазини на територията на страната. Поръчка може да изготвите през страницата на магазина, неговата мобилна версия или мобилно приложение (не е задължително да сте регистриран потребител).

10. Предлагате ли опция „Преглед  и тест“ преди заплащане?

Тази опция не се предлага. В случай, че има проблем с размера или моделът не Ви удовлетворява Вие имате право да върнете пратката или част от нея, за да бъде направена замяна или да Ви бъде възстановена стойността.

11. Как да се ориентирам правилно с размерите?

При някои продукти от мъжката номерация размерите не се изписват с абривиатура, а с пълното си наименование. Във възходящ ред размерите са както следва:

  • XS – Extra Small / Еxtra Sml;
  • S – Small;
  • M – Medium;
  • L – Large;
  • XL – Extra Large / Extra Lge;
  • XXL – XX Large / 2X Large;
  • XXXL – XXX Large / 3X Large и т.н. 

При детската номерация за дрехи цифрите обозначават възрастовата група, за която е подходящ продуктът. Букви XS, S, M, L, XL, които се изписват в скоби след цифрите показват интернационалното изписване на размера, а букви “B” и “G” са показателни за пола на детето - момче / момиче. Пример - 7-8(SB), 13(XLG) и др.

12. Мога ли да добавя артикул към вече пусната поръчка?

Поръчката Ви е изпратена като заявка към доставчик и към нея не можем да добавим друг артикул или да променим размерите. Може да изготвите нова заявка, ако желаете, но тя ще бъде с отделна доставка.

13. Може ли поръчки, изготвени като отделни такива да бъдат обединени в обща пратка и доставка?

Без значение в какъв интервал от време са изготвени поръчките една от друга обединяване не е възможно, т.е. получават се като отделни пратки с отделни куриерски такси.

14. Как се извършва плащането?

Заплащането на поръчки се осъществява чрез активните методи, които са посочени при завършване на поръчка. Към настоящия момент те са:
- чрез карта;
- чрез системата на ePay (с карта, с микросметка или вносна бележка, позволяваща заплащане от банкомат или от каса на EasyPay)


* Насоки за заплащане чрез ePay
14.1. За плащания през системата на ePay (микросметка, валидна само за регистрирани потребители в системата на ePay) - в стъпка №3 "Завърши поръчката" в страницата на уебсайта ни избирате опция "Плащане с ePay", след което кликвате оранжевия бутон "Завърши поръчката". Сайтът ще Ви зареди нова стъпка, при която по подразбиране ще бъде "Плащане с ePay". Не я променяте и следвате оранжевия бутон "Плащане чрез ePay". Системата ще Ви пренасочи автоматично към страницата на ePay (показана в изображението по-долу). В горния ляв ъгъл са посочени нашите данни и номерът на Вашата поръчка, по която желаете да направите плащане. Автоматично системата на ePay ще Ви е насочило към първия таб - "През Интернет". От първото падащо меню селектирате "Микросметка" и следвате останалите изискуеми стъпки.

Плащане с микросметка

 

14.2. За плащания през системата на ePay (вносна бележка - на каса на EasyPay) - в стъпка №3 "Завърши поръчката" в страницата на уебсайта ни избирате опция "Плащане с ePay", след което кликвате оранжевия бутон "Завърши поръчката". Сайтът ще Ви зареди нова стъпка, при която по подразбиране ще бъде "Плащане с ePay". Кликвате върху падащото меню и избирате "Вносна бележка", а след това оранжевия бутон "Заяви вносна бележка". Автоматично системата ще Ви пренасочи към страницата на ePay. В горния ляв ъгъл ще бъдат изписани нашите данни, а също и номерът на Вашата поръчка, по която желаете да направите плащане. По-долу имате опция с три таба - кликвате върху "В брой на каса". Ще видите страница като тази, която е посочена в изображението по-долу. Следвате стъпките - записвате си кода за плащане, който щe Ви бъде посочен автоматично и отивате на каса на EasyPay в рамките на посочения до кода срок за плащане. Предоставяте кода за плащане на служител на EasyPay, след което плащането автоматично ще бъде отразено към нас.

Заплащане на каса на EasyPay




14.3. За плащания през системата на ePay (вносна бележка - чрез банкомат)
 
в стъпка №3 "Завърши поръчката" в страницата на уебсайта ни избирате опция "Плащане с ePay", след което кликвате оранжевия бутон "Завърши поръчката". Сайтът ще Ви зареди нова стъпка, при която по подразбиране ще бъде "Плащане с ePay". Кликвате върху падащото меню и избирате "Вносна бележка", а след това оранжевия бутон "Заяви вносна бележка". Автоматично системата ще Ви пренасочи към страницата на ePay. В горния ляв ъгъл ще бъдат изписани нашите данни, а също и номерът на Вашата поръчка, по която желаете да направите плащане. По-долу имате опция с три таба - кликвате върху "Банкомат". Ще видите страница като тази, която е посочена в изображението по-долу. Следвате стъпките - записвате си кодовете на търговеца и на плащането, които щe Ви бъдат посочени автоматично. В рамките на посочения до тях срок отивате на банкомат. От менюто му избирате "Други услуги" -> "B-Pay". Въвеждате кода на търговеца. В полето "Персонален код" въвеждате кода на плащане и потвърждавате плащането. Транзакцията автоматично ще бъде отразена към нас.

Залащане с банкомат



15. Кога ще получа поръчката си?

Прогнозируемият срок на доставка, който сме посочили в сайта е от 6 до 14 работни дни. В случаи на възникнали форсмажорни обстоятелства може да бъде удължен.

16. Какво означава буквата при номерацията на дънките и панталоните?

Буква „W“ определя, че цифрите преди нея обозначават размера на талията, но в инчове. Буквите след „W“ се отнасят за дължината на крачола, а именно:

  • S – Short (по-къс);
  • R – Regular (стандартна дължина);
  • L – Long (удължен)