Моля, изчакайте!

Извършва се проверка за наличност.

Тук може да прочетете отговорите на най-често задаваните въпроси. Ако не откривате отговора на Вашия въпрос, можете да го зададете всеки делничен ден от 09:00ч. до 17:30ч., като ни пишете на e-mail адрес - sales@mymall.bg или ни позвъните на телефонни номера +359 879 203 707 и +359 885 000 199

1. Импулсни ли са телефонните номера, които сте посочили за контакт и какво ми струва?

Телефоните не са импулсни. Таксуването зависи от конкретния Ви план, който използвате в A1, Telenor, Vivacom или др.

2. Какво означава буквата „C” пред номера на обувката?

Буквата “C” обозначава, че моделът се отнася за бебешка/детска номерация.

3. Значения на статусите на поръчката Ви.

"Изчаква потвърждение" - Поръчката Ви е приета в системата, но все още не е обработена.

"Проблем с обработката" - Поръчката се маркирава като  такава, когато при обработката ѝ има изчерпан артикул или неточна информация. В случай, че оператор не е установил връзка с Вас на посочения в поръчката телефонен номер, то към Вас бива генериран уведомяващ SMS и/или e-mail.

"Изчаква доставка"  - Поръчката е приета успешно,  придвижена е за изпълнение. Прогнозируемият срок за доствака на продукти от Обединеното кралство е между 10 и 20 работни дни, а за продукти на склад - 2 работни дни. В случай, че поръчката е смесена и съдържа продукти от UK и такива на склад в България, то за срок на доставка се приема периодът от 10 до 20 работни дни. 

"Изпратена"  - Поръчката е предадена към куриерска фирма “Speedy” и в рамките на 2 работни дни ще бъде доставена до посочения от Вас адрес.

4. Можете ли да предоставите информация за размерите на стелките на обувките в сантиметри?

Информация в сантиметри на конкретни продукти, можем да предоставим само за артикули от категория "Експресна доставка".

 

5. Коя куриерска фирма ще достави пратката ми? 

Работим с куриерска фирма "Speedy". Доставка може да бъде извършена до адрес (служебен или домашен) или до офис на "Speedy". Цената на доставката е 3.99лв. Тази стойност е фиксирана (освен в периоди на промоционални условия, където цената може да е 0.00лв.). Не се начисляват допълнителни такси в зависимост от теглото на пратката, нейния обем, в случаи на доставки до отдалечени райони или митнически такси.

6. Мога ли да подменя вече поръчан артикул?

Поръчка, която е със статус "Изчаква доставка" не може да бъде допълвана или променяна. В случай, че при получаването ѝ не сте удовлетворени от някой продукт/някои продукти може да направите връщане към нас, по описания в раздел "Доставка" начин. Сумата за върнатата пратка може да бъде заредена във виртуален портфейл, за да си я приспаднете при следваща поръчка (важи само за регистрирани потребители) или да бъде възстановена по съотвения за вида плащане начин.

7. Мога ли да заменя или върна своята поръчка и как става това?

Съгласно ЗЗП, Вие имате право да върнете закупената стока в 14 - дневен срок от получаването ѝ, считано от датата на получаванe. Молим Ви продуктите да бъдат разопаковани и мерени внимателно, тъй като, ако желаете да върнете продукти те трябва да бъдат със запазен търговски вид (задължително със запазена етикеция и кутии).

Адресът за връщане е - гр. Плевен, ул. "Георги Кочев" 84, получател Mymall. Обработваме само и единствено продукти върнати до този адрес, чрез куриерска услуга. Mmymall не поема ангажимент да получава върнати закупени стоки от пощенски станции или офиси на куриерски фирми. На посочения адрес не е възможно стоките да бъдат върнати лично.
За повече информация ни пишете на e-mail адрес - sales@mymall.bg или ни позвъните на телефонен номер +359 879 203 707 или +359 885 000 199.

8. Имате ли реален магазин , в който могат да бъдат пробвани продуктите?

Към настоящия момент нямаме физически магазини на територията на страната. Поръчка може да изготвите през страницата на магазина или неговата мобилна версия (не е задължително да сте регистриран потребител).

9. Предлагате ли опция „Преглед  и тест“ преди заплащане?

Тази опция не се предлага. В случай, че има проблем с размера или моделът не Ви удовлетворява Вие имате право да върнете пратката или част от нея, за да бъде направена замяна за друг размер/продукт или да Ви бъде възстановена стойността. Сумата за продукти, платени чрез наложен платеж се възстановяват само по банков път.

10. Как да се ориентирам правилно с размерите?

При някои продукти от мъжката номерация размерите не се изписват с абривиатура, а с пълното си наименование. Във възходящ ред размерите са както следва:

  • XS – Extra Small / Еxtra Sml;
  • S – Small;
  • M – Medium;
  • L – Large;
  • XL – Extra Large / Extra Lge;
  • XXL – XX Large / 2X Large;
  • XXXL – XXX Large / 3X Large и т.н. 

При детската номерация за дрехи цифрите обозначават възрастовата група, за която е подходящ продуктът. Букви XS, S, M, L, XL, които се изписват в скоби след цифрите показват интернационалното изписване на размера, а букви “B” и “G” са показателни за пола на детето - момче / момиче. Пример - 7-8(SB), 13(XLG) и др.

11. Мога ли да добавя артикул към вече пусната поръчка?

Поръчката Ви е изпратена като заявка към доставчик и към нея не можем да добавим друг артикул или да променим размерите. Може да изготвите нова заявка, ако желаете, но тя ще бъде с отделна доставка.

12. Може ли поръчки, изготвени като отделни такива да бъдат обединени в обща пратка и доставка?

Без значение в какъв интервал от време са изготвени поръчките една от друга обединяване не е възможно, т.е. получават се като отделни пратки с отделни куриерски такси.

13. Как се извършва плащането?

Заплащането на поръчки се осъществява чрез активните методи, които са посочени при завършване на поръчка. Към настоящия момент те са:
- наложен платеж;
- картово плащане;


14. Кога ще получа поръчката си?

Прогнозируемият срок за доствака на продукти от Обединеното кралство е между 10 и 20 работни дни, а за продукти на склад - 2 работни дни. В случай, че поръчката е смесена и съдържа продукти от UK и такива на склад в България, то за срок на доставка се приема периодът от 10 до 20 работни дни. . В случаи на възникнали форсмажорни обстоятелства може да бъде удължен.


15. Какво означава буквата при номерацията на дънките и панталоните?

Буква „W“ определя, че цифрите преди нея обозначават размера на талията, но в инчове. Буквите след „W“ се отнасят за дължината на крачола, а именно:

  • S – Short (по-къс);
  • R – Regular (стандартна дължина);
  • L – Long (удължен)