Моля, изчакайте!

Извършва се проверка за наличност.

Публикувано на: 28.12.2018г.

Уважаеми клиенти,

Всички поръчки направи към нас в периода 19.12.2018г. - 10.01.2019г. ще бъдат потвърждавани и обработвани от наша страна след 10.01.2019г., предвид настъпили форсмажорни обстоятелства.

Работното време на контактния ни център за периода 02.01.2019г. - 31.01.2019г. ще бъде от 09:00ч. до 17:30ч. (само в делнични дни).

Благодарим Ви за проявеното разбиране.


С уважение,
Екипът на mymall.bg





Публикувано на: 28.12.2018г.

Уважаеми клиенти,

Считано от 03.01.2019г. влиза в сила промяна в условията за пазаруване, а именно - Закупена стока може да бъде върната в срок от 14 дни, считано от датата на получането ѝ. Юридически лица, желаещи да върнат закупена стока, могат да го направят до 2 работни дни, считано от датата на получаване. Молим Ви продуктите да бъдат разопаковани и мерени внимателно, тъй като в случай на необходимост да бъдат върнати, то те трябва да бъдат със запазен търговски вид (задължително със запазена етикеция и кутии). Повече информация относно условията за връщане може да откриете в раздели "Условия" и "Доставка".


С уважение,
Екипът на mymall.bg




Публикувано на: 21.12.2018г.

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви информираме за работното време на контактен център на Mymall.bg по време на Коледните и Новогодишни празници.

22.12.2018г.(събота) – От 10:00 до 16:30
23.12.2018г.(неделя) – почивен ден.
24.12.2018г.(понеделник) – От 10:00 до 13:00
25.12.2018г.(вторник) – почивен ден.
26.12.2018г.(сряда) – почивен ден.
27.12.2018г.(четвъртък) - стандартен работен ден
28.12.2018г.(петък) - стандартен работен ден
29.12.2018г(събота) – От 10:00 до 16:30
30.12.2018г(неделя) – почивен ден.
31.12.2018г(понеделник) –От 9:00 до 13:00.
01.01.2019г(вторник) – почивен ден.

Екипът на mymall.bg





Публикувано на: 05.12.2018г.
Уважаеми Клиенти,

Предвид лошите метеорологични условия и обема поръчки, бихме искали да ви информираме, че доставката на заявките изготвени след 4.12.2018 може да бъде удължена. Mymall.bg ще положи всички усилия да достави поръчките в най-кратки срокове, но не е изключено поради форсмажорни обстоятелства пратките да стигнат до нашите клиенти след Коледните и Новогодишните празници.

Молим да приемете нашите извинения за създаденото неудобство.

С уважение,
Екипът на mymall.bg



Публикувано на: 28.11.2018г.

Уважаеми Клиенти,

Във връзка с усложнената метеорологична обстановка и предвид натоварения период Ви информираме за възможно забавяне при осъществяването на доставки до адрес.

Молим да ни извините в случаи на създадено неудобство.


С уважение,
Екипът на mymall.bg



Публикувано на: 22.08.2018г.

Уважаеми Клиенти,

Считано от 22.08.2018г. влиза в сила промяна в адреса за връщане на закупена стока. Актуалният е гр. София, бул. "Цариградско шосе" 425, рампа 19, получател - Mymall. На посочения адрес не е възможно пратки да бъдат връщани лично. По-подробна информация може да откриете в раздел "Доставка", т. III. "Условия за връщане на закупената стока".

С уважение,
Екипът на mymall.bg

 

 

Публикувано на: 27.06.2018г.

Уважаеми Клиенти,

Считано от 28.06.2018г. влиза в сила промяна в условията за пазаруване, а именно - за поръчки на стойност над 60.00лв. не се таксува доставка, а за поръчки до 60.00лв. се заплаща доставка на стойност 3.99лв.

С уважение,
Екипът на mymall.bg


Публикувано на: 15.06.2018г.

Уважаеми Клиенти,


Предвид промени в бизнес отношенията между куриерски фирми „Рапидо Експрес енд Лоджистикс“ ООД и „Спиди“ АД, поетапно разносът до адреси или доставки до офиси ще се осъществява изцяло от логистичната база на „Спиди“ АД за цялата страна. Справки по номер на товарителница ще може да бъде осъществявано както до момента – онлайн на страницата на „Рапидо“ , чрез връзка с техен оператор на национален телефон 0700 16 006 или чрез запитване към нас.

Оставаме на Ваше разположение при възникнали въпроси или нужда от съдействие.

 

С уважение,
Екипът на mymall.bg