Моля, изчакайте!

Извършва се проверка за наличност.

Публикувано на: 02.06.2019г.

Печелившият участник от тегленето на томболата по случай финала на Шампионска лига е г-жа Катя Сярова.

Честито! smile


Екипът на mymall.bg





Публикувано на: 27.05.2019г.

Печелившият участник от тегленето на томболата по случай 24 МАЙ - ДЕН НА БЪЛГАРСКАТА ПРОСВЕТА И КУЛТУРА И НА СЛАВЯНСКАТА ПИСМЕНОСТ е г-жа Десислава Янева, гр. София (поръчка №1324725).

Честито! smile


Екипът на mymall.bg




Публикувано на: 03.04.2019г.

Уважаеми клиенти,

Мобилното приложение към момента не съдържа актуална информация за статусите на поръчки, срок за тяхната доставка, товарителници и др. Работим по отстраняване на проблемите и ще обновим информацията тук, когато работата му бъде нормализирана. 
Ще се радваме, ако междувременно използвате страницата на магазина или нейната мобилна версия. 

Молим да приемете извиненията ни за създаденото неудобство.


С уважение,
Екипът на mymall.bg

 

Публикувано на: 01.04.2019г.

Уважаеми клиенти,

Считано от 01.04.2019г. влизат в сила следните промени:

- адресът за връщане на закупена стока се променя на гр. Плевен, пл. "Иван Миндиликов" 8, получател - Mymall. На посочения адрес не е възможно пратки да бъдат връщани лично. По-подробна информация може да откриете в раздел "Доставка", т. III. "Условия за връщане на закупената стока";
- срокът за връщане на закупена стока е 14 дни, считано от датата на получаване на пратката.


С уважение,
Екипът на mymall.bg




Публикувано на: 19.03.2019г.

Уважаеми клиенти,

При възникнали въпроси, запитвания, необходимост от справки, предложения и други, може да се свържете с нас всеки делничен ден от 09:00ч. до 17:30ч., като ни пишете на e-mail адрес - sales@mymall.bg или ни позвъните на телефонни номера +359 879 203 707 и +359 885 000 199 (същите ще останат активни до нормализиране на работата на централата и свързаният с нея национален номер - 0700 900 40).


С уважение,
Екипът на mymall.bg





Публикувано на: 11.03.2019г.

Уважаеми клиенти,

Считано от 10.03.2019г. каталогът с продукти, които предлагаме е обновен, като ще продължим да го актуализираме с нови предложения ежедневно.

Поръчки могат да бъдат изготвяни, но за момента активната опция за заплащане е  само "Заплащане с карта". Методът "Наложен платеж" е временно деактивиран, поради продължаващи процеси по оптимизация.

С уважение,
Екипът на mymall.bg





Публикувано на: 26.02.2019г.

Уважаеми клиенти,

Продължаваме работа по отстраняване на техническите проблеми, които към момента съпровождат изготвянето и обработката на поръчки. Съвсем скоро очакваме нормализиране на процесите, а също и обновяване на предлаганите брандове и модели.

Благодарим Ви за разбирането, позитивизма и лоялността, която показвате към нас, чрез Вашите съобщения!

С уважение,
Екипът на mymall.bg





Публикувано на: 04.02.2019г.

Уважаеми клиенти,

В продължение на настъпилите форсмажорни обстоятелства при нашите партньори е възможно да бъдат изпитвани затруднения при завършване на поръчка или добавяне на продукти в потребителската кошница. Продължаваме работа по отстраняване на проблемите. При възникнали въпроси, молим да се свържете с нас на адрес sales@mymall.bg, а ние ще продължим да публикуваме информация периодично, касаеща се до развитието на ситуацията.

Благодарим Ви за проявеното търпение и разбиране. 

С уважение,
Екипът на mymall.bg




Публикувано на: 23.01.2019г.

Уважаеми клиенти,

Поръчки, които са със статус "Изчаква потвърждение" от началото на текущия месец към момента, както и всички други, които предстоят да бъдат отразени ще се потвърждават и обработват от наша страна след 10.02.2019г., предвид настъпили форсмажорни обстоятелства, отнасящи се до нашите партньори и международен спедитор. При възникнали въпроси, молим да се свържете с нас на адрес sales@mymall.bg.

Молим да ни извините за създаденото неудобство.

С уважение,
Екипът на mymall.bg




Публикувано на: 21.12.2018г.

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви информираме за работното време на контен център на Mymall.bg по време на Коледните и Новогодишни празници.

22.12.2018г.(събота) – От 10:00 до 16:30
23.12.2018г.(неделя) – почивен ден.
24.12.2018г.(понеделник) – От 10:00 до 13:00
25.12.2018г.(вторник) – почивен ден.
26.12.2018г.(сряда) – почивен ден.
27.12.2018г.(четвъртък) - стандартен работен ден
28.12.2018г.(петък) - стандартен работен ден
29.12.2018г(събота) – От 10:00 до 16:30
30.12.2018г(неделя) – почивен ден.
31.12.2018г(понеделник) –От 9:00 до 13:00.
01.01.2019г(вторник) – почивен ден.

С уважение,
Екипът на mymall.bg





Публикувано на: 05.12.2018г.
Уважаеми Клиенти,

Предвид лошите метеорологични условия и обема поръчки, бихме искали да ви информираме, че доставката на заявките изготвени след 4.12.2018 може да бъде удължена. Mymall.bg ще положи всички усилия да достави поръчките в най-кратки срокове, но не е изключено поради форсмажорни обстоятелства пратките да стигнат до нашите клиенти след Коледните и Новогодишните празници.

Молим да приемете нашите извинения за създаденото неудобство.

С уважение,
Екипът на mymall.bg



Публикувано на: 28.11.2018г.

Уважаеми Клиенти,

Във връзка с усложнената метеорологична обстановка и предвид натоварения период Ви информираме за възможно забавяне при осъществяването на доставки до адрес.

Молим да ни извините в случаи на създадено неудобство.


С уважение,
Екипът на mymall.bg



Публикувано на: 22.08.2018г.

Уважаеми Клиенти,

Считано от 22.08.2018г. влиза в сила промяна в адреса за връщане на закупена стока. Актуалният е гр. София, бул. "Цариградско шосе" 425, рампа 19, получател - Mymall. На посочения адрес не е възможно пратки да бъдат връщани лично. По-подробна информация може да откриете в раздел "Доставка", т. III. "Условия за връщане на закупената стока".

С уважение,
Екипът на mymall.bg

 

 

Публикувано на: 27.06.2018г.

Уважаеми Клиенти,

Считано от 28.06.2018г. влиза в сила промяна в условията за пазаруване, а именно - за поръчки на стойност над 60.00лв. не се таксува доставка, а за поръчки до 60.00лв. се заплаща доставка на стойност 3.99лв.

С уважение,
Екипът на mymall.bg


Публикувано на: 15.06.2018г.

Уважаеми Клиенти,


Предвид промени в бизнес отношенията между куриерски фирми „Рапидо Експрес енд Лоджистикс“ ООД и „Спиди“ АД, поетапно разносът до адреси или доставки до офиси ще се осъществява изцяло от логистичната база на „Спиди“ АД за цялата страна. Справки по номер на товарителница ще може да бъде осъществявано както до момента – онлайн на страницата на „Рапидо“ , чрез връзка с техен оператор на национален телефон 0700 16 006 или чрез запитване към нас.

Оставаме на Ваше разположение при възникнали въпроси или нужда от съдействие.

 

С уважение,
Екипът на mymall.bg