Моля, изчакайте!

Извършва се проверка за наличност.

Публикувано на: 28.12.2018г.

Уважаеми клиенти,

Всички поръчки направи към нас в периода 19.12.2018г. - 10.01.2019г. ще бъдат потвърждавани и обработвани от наша страна след 10.01.2019г., предвид настъпили форсмажорни обстоятелства.

Благодарим Ви за проявеното разбиране.


С уважение,
Екипът на mymall.bg





Уважаеми Клиенти,

Предвид лошите метеорологични условия и обема поръчки, бихме искали да ви информираме, че доставката на заявките изготвени след 4.12.2018 може да бъде удължена. Mymall.bg ще положи всички усилия да достави поръчките в най-кратки срокове, но не е изключено поради форсмажорни обстоятелства пратките да стигнат до нашите клиенти след Коледните и Новогодишните празници.

Молим да приемете нашите извинения за създаденото неудобство.


С уважение,
Екипът на mymall.bg


I. Доставка

За поръчки на стойност над 60.00лв. не се таксува доставка (при определени промоционални кампании, доставката може да бъде безплатна за всички поръчки), а за поръчки до 60.00лв се заплаща доставка 3.99лв. Таксуването на доставка не е обвързано с населеното място, до което се доставя. Ако посоченото куриерско дружество не извършва доставка до определено населено място в страната, тя ще бъде изпълнена от друго такова. 
Доставка на пратки се осъществява само в делнични дни (понеделник - петък). Услуга "Фиксиран час на доставка" не се предлага.

II. Срок на доставка

Доставка се извършва в период между 6 и 14 работни дни. В изключително лоши атмосферни условия или поради извънредни ситуации, свързани с логистиката, срокът може да бъде удължен до 21 работни дни. Съгласно член 103б.(1) от ЗЗП, предвидения максимален срок за доставка на Стоките е 30 дни, считано от сключването на договора.

III. Условия за връщане на закупената стока

Съгласно ЗЗП, Вие имате право да върнете закупената стока в 14 - дневен срок от получаването ѝ (при нас този срок е удължен до 14 дни). Юридически лица, желаещи да върнат закупена стока, могат да го направят до 2 работни дни, считано от датата на получаване. Молим Ви продуктите да бъдат разопаковани и мерени внимателно, тъй като, ако желаете да върнете продукти те трябва да бъдат със запазен търговски вид /задължително със запазена етикеция и кутии/. Разходите по връщане на стока са за сметка на клиента.

Адрес за връщане - гр. София, бул. "Цариградско шосе" 425, рампа 19 - получател mymall. От куриерската фирма ще изискат телефон за връзка с получател - отбележете 0700 900 40. Обработваме само и единствено продукти върнати до този адрес, чрез куриерска услуга. mymall не поема ангажимент да получава върнати закупени стоки от пощенски станции или офиси на куриерски фирми. На посочения адрес не е възможно стоките да бъдат върнати лично. След като получим пратката (в срок до 5 работни дни, считано от датата на получаване) ще се свържем с Вас за уточнение на Вашето желание.
За повече информация използвайте формата за контакт или се свържете с нас на телефон 0700 900 40.