• Безплатна доставка над 50лв.
  • 45 дни право на връщане на покупка
  • За контакти: 0700 900 40

Тук може да прочетете отговорите на най-често задаваните въпроси. Ако не откривате отговора на Вашия въпрос, можете да го зададете в страницата за Контакти или на телефон 0700 900 40

Импулсен ли е телефон 0700 900 40 и какво ми струва?

Телефонът не е импулсен. Обаждането на този телефон струва колкото обаждане на стационарен градски телефон (например 02 835....................) и зависи от конкретния план, който използвате в Mtel, Globul, Vivacom или др.

Телефон 0700 900 40 международен ли е?

Не. Това е нормален български телефон. Използваме го за да улесним клиентите.

Какво означава буквата „C пред номера на обувката?

Буквата Cозначава, че размера е за бебешки и детски обувки.

Обща номерация:

Обувки за бебета

UK:      C2  C3  C4  C5  C6  C7  C8  C9     

Euro:  18  19  20  22  23  24  25  27

Обувки за деца

Uk:       C10  C11  C12  C13 

Euro    28     29     31     32 

ADIDAS:

Обувки за деца

UK:      с10  с11  с12  с13  1    2     3       4      5   5.5

Euro    28    29  30.5   31  32  33  35.5  36.5  38  38.5

Обувки за бебета

UK       с0  с1  с2  с3   с4  с5   с6  с7   с8      с9

Euro    16  17 18  19  20  21  23  24  25.5  26.5

NIKE:

Обувки за деца

Uk        с10    с11  с12   с13    1    2    3       4      5    5.5

Euro    27.5  28.5  30   31.5  33  34  35.5  36.5  38  38.5

Обувки за бебета

UK       с0  с1  с2  с3  с4  с5  с6   с7    с8     с9

Euro    16 17  18 19  20  21  23  24  25.5  26.5

PUMA:

Обувки за деца

Uk         с10  с11  с12  с13  1     2        3     4     5   5.5

Euro     28    29    31   32   33  34.5  35.5  37  38  38.5

Обувки за бебета

UK        с2   с3  с4  с5   с6  с7  с8   с9     

Euro     18  19  20  22  23  24  25  27

UMBRO:

Обувки за деца

Uk        с10  с11  с12  с13  1     2       3      4    5    5.5

Euro     28   29    31   32  33  34.5  35.5  37  38  38.5

Обувки за бебета

UK        с2  с3  с4  с5   с6  с7  с8  с9     

Euro    18  19  20  22  23  24  25  27

 

Значения на статусите на поръчката Ви.

"Проблемна" Поръчката се маркирана като  "Проблемна", когато при обработка на поръчката има изчерпан артикул или неточна информация. Получавате СМС, след като оператор не успее да се свърже с Вас за уточнение.

"Изчаква доставка"  поръчката е приета успешно ,  пусната е за изпълнение , срокът за доставка е от 6 до 11 работни дни.

"Изпратена" Поръчката Ви е изпратена към куриерска фирма Спиди/ Рапидо , в рамките на 2 работни дни ще си я получите на посочен от Вас адрес.

 "Изчаква в офис" Един от артикулите във Вашата заявка е наличен при нас в България, за да не се изпраща с отделна доставка изчаква останалите, заявени към Англия.

"Изчаква потвърждение" Поръчката Ви все още не е обработена.

 

Можете ли да предоставите информация за размерите на стелките на обувките в сантиметри?

За момента нямаме тази информация, но скоро ще можем да Ви я предоставим.

 

Коя куриерска фирма ще достави пратката ми? 

Работим с две куриерски фирми : В по-големите градове разносът се извършва от Рапидо, а в по-малките от Спиди . Цената за доставка е 1,99 лв (освен в периоди на промоционални условия, където цената може да е 0,00 лв.) независимо дали е до адрес или офис. За поръчки над 50,00 лв доставката е безплатна.

 

Мога ли да подменя вече поръчан артикул?

Поръчката Ви се заявява към доставчик веднага след като се отрази в нашата система и не може да бъде подменена, но при възникнал проблем със закупен от нас артикул ще можем да направим подмяна или да Ви възстановим сумата.

 

Мога ли да заменя или върна своята поръчка и как става това?

Съгласно ЗЗП, Вие имате право да върнете закупената стока в 14 - дневен срок от получаването й (в определени промоционални кампании този срок може да бъде увеличен). Внимателно разопаковайте и пробвайте стоката, защото за да се върне тя трябва да е със запазен търговски вид. Разходите за куриерската услуга за връщане на поръчката са за сметка на клиента, освен в случайте когато артикулите са дефектни или сгрешени.

 

Имате ли реален магазин , където могат да се пробват артикулите?

Нямаме реален магазин.

 

Предлагате ли опция преглед преди заплащането?

Работим с куриерска фирма Спиди/ Рапидо - те не предлагат тази опция. В случай, че има проблем с размера или модела, имате право в рамките на 14 дневен срок (в промоционални периоди срокът може да бъде увеличен) от получаване на поръчката да я върнете. Можем да заменим артикул или да ви възстановим стойността.

 

Как да се ориентирам правилно с размерите?

XS - Extra Small (много малък размер); S - Small (малък размер); M - Medium (среден); L - Large (голям размер); XL - Extra Large (много голям размер), 2XL = XXL; 3XL = XXXL и т.н.

 

Мога ли да добавя артикул към вече пусната поръчка?

Поръчката Ви е изпратена като заявка към Англия и към нея няма да можем да добавим друг артикул . Ако желаете можете да направите нова поръчка, но тя ще бъде с отделна доставка.

 

Как се извърша плащането?

Заплащането става при самата доставка.

Кога ще получа поръчката си?

Поръчките се доставят от Англия в срок от 6 до 11 работни дни.

Какво означава буквата при номерацията на дънките и панталоните?

Буквите след номера означават дължината спрямо конкретния размер
R=Regular = нормална дължина 
L= Long = по-дълги от нормалните 
S= Short = по-къси  от нормалните