Моля, изчакайте!

Извършва се проверка за наличност.

  • Безплатна доставка над 50лв.
  • 45 дни право на връщане на покупка
  • За контакти: 0700 900 40

Тук може да прочетете отговорите на най-често задаваните въпроси. Ако не откривате отговора на Вашия въпрос, можете да го зададете в страницата за Контакти или на телефон 0700 900 40.

1. Импулсен ли е телефон 0700 900 40 и какво ми струва?

Телефонът не е импулсен. Обаждането на този телефон струва колкото обаждане на стационарен градски телефон (например 02 835....................) и зависи от конкретния план, който използвате в Mtel, Telenor, Vivacom или др.

2. Телефон 0700 900 40 международен ли е?

Не. Това е нормален български телефон. Използваме го за да улесним клиентите.

3. Какво означава буквата „C” пред номера на обувката?

Буквата “C” обозначава, че моделът се отнася за бебешка/детска номерация.

4. Значения на статусите на поръчката Ви.

"Изчаква потвърждение" - Поръчката Ви е приета в системата, но все още не е обработена.

"Проблемна" - Поръчката се маркирана като  "Проблемна", когато при обработка на поръчката има изчерпан артикул или неточна информация. В случай, че оператор не е установил връзка с Вас на посочения в поръчката телефонен номер, то към Вас бива генериран уведомяващ SMS и e-mail.

"Изчаква доставка"  - Поръчката е приета успешно,  пусната е за изпълнение. Прогнозируемият срок за доставка е от 6 до 11 работни дни.

"Изпратена"  - Поръчката е предадена към куриерска фирма фирма “Rapido” и в рамките на 2 работни дни ще бъде доставена до посочения от Вас адрес.

"Изчаква в склад" – Поне един от артикулите във Вашата заявка е наличен при нас в България. Същият се заделя и изчаква останалите продукти да бъдат доставени на територията на страната.

5. Можете ли да предоставите информация за размерите на стелките на обувките в сантиметри?

За момента нямаме тази информация, но скоро ще можем да Ви я предоставим.

6. Коя куриерска фирма ще достави пратката ми? 

Работим с куриерска фирма “Rapido”. Доставка може да бъде извършена до адрес (служебен или домашен) или до офис/Inbox на спедитора. За някои населени места можем да осъществим доставка до определени офиси на куриерска фирма “Speedy”.
Цената за доставка  на поръчки на стойност до 50.00лв. е 1.99 лв. (освен в периоди на промоционални условия, където цената може да е 0.00 лв.), независимо дали ще се доставя  до адрес или офис. За поръчки над 50.00 лв доставката е безплатна.

7. Мога ли да подменя вече поръчан артикул?

Поръчката Ви се заявява към доставчик веднага след като се отрази в нашата система и не може да бъде променена, но при възникнал проблем със закупен от нас артикул ще можем да направим замяна с друг размер/модел, да възстановим сумата по банков път или да я заредим във виртуален портфейл за бъдещо ползване.

8. Мога ли да заменя или върна своята поръчка и как става това?

Съгласно ЗЗП, Вие имате право да върнете закупената стока в 14 - дневен срок от получаването ѝ (при нас този срок е 45 дни, считано от датата на получаване). Молим Ви продуктите да бъдат разопаковани и мерени внимателно, тъй като, ако желаете да върнете продукти те трябва да бъдат със запазен търговски вид (задължително със запазена етикеция и кутии).

Адресът за връщане е - гр. София, ул. "Абагар" 1 - Склад Rapido, получател mymall. Обработваме само и единствено продукти върнати до този адрес, чрез куриерска услуга. mymall не поема ангажимент да получава върнати закупени стоки от пощенски станции или офиси на куриерски фирми. На посочения адрес не е възможно стоките да бъдат върнати лично.
За повече информация използвайте формата за контакт или се свържете с нас на телефон 0700 900 40.

9. Имате ли реален магазин , в който могат да бъдат пробвани продуктите?

Към настоящия момент нямаме физически магазини на територията на страната. Поръчка може да изготвите през страницата на магазина, неговата мобилна версия или мобилно приложение (не е задължително да сте регистриран потребител) или със съдействието на наш оператор, позвънявайки на телефонния номер, който е вписан в страницата - 0700 900 40.

10. Предлагате ли опция „Преглед  и тест“ преди заплащане?

Тази опция не се предлага. В случай, че има проблем с размера или моделът не Ви удовлетворява Вие имате право да върнете пратката или част от нея, за да бъде направена замяна или да Ви бъде възстановена стойността. 

11. Как да се ориентирам правилно с размерите?

При някои продукти от мъжката номерация размерите не се изписват с абривиатура, а с пълното си наименование. Във възходящ ред размерите са както следва:

  • XS – Extra Small / Еxtra Sml;
  • S – Small;
  • M – Medium;
  • L – Large;
  • XL – Extra Large / Extra Lge;
  • XXL – XX Large / 2X Large;
  • XXXL – XXX Large / 3X Large и т.н. 

При детската номерация за дрехи цифрите обозначават възрастовата група, за която е подходящ продуктът. Букви XS, S, M, L, XL, които се изписват в скоби след цифрите показват интернационалното изписване на размера, а букви “B” и “G” са показателни за пола на детето - момче / момиче. Пример - 7-8(SB), 13(XLG) и др.

12. Мога ли да добавя артикул към вече пусната поръчка?

Поръчката Ви е изпратена като заявка към доставчик и към нея не можем да добавим друг артикул или да променим размерите. Може да изготвите нова заявка, ако желаете, но тя ще бъде с отделна доставка.

13. Може ли поръчки, изготвени като отделни такива да бъдат обединени в обща пратка и доставка?

Без значение в какъв интервал от време са изготвени поръчките една от друга обединяване не е възможно, т.е. получават се като отделни пратки с отделни куриерски такси (ако стойностите им са под 50.00лв.).

14. Как се извършва плащането?

Заплаща се с наложен платеж на куриер при доставката.

15. Кога ще получа поръчката си?

Прогнозируемият срок на доставка, който сме посочили в сайта е от 6 до 11 работни дни. Изключение правят някои продукти, при които срокът за доставка е до 5 работни дни. При такива артикули срокът  изрично е изписан под цената на продукта.

16. Какво означава буквата при номерацията на дънките и панталоните?

Буква „W“ определя, че цифрите преди нея обозначават размера на талията, но в инчове. Буквите след „W“ се отнасят за дължината на крачола, а именно:

  • S – Short (по-къс);
  • R – Regular (стандартна дължина);
  • L – Long (удължен)